niedziela, 12 lipca 2015

Sowa

Niestety nie jest to kolejny rozdział, kochani. Na takowy będziecie musieli poczekać dłuższą chwilę. Dlaczego? A dlatego, że są wakacje i będąc szczerą, nie mam za bardzo ochoty siedzieć w domu przed komputerem. Wybaczcie!
Jednak nie piszę w tej sprawcie, a w innej.
Jak pewnie się domyślacie, przed Tonks pojawił się w Harrym Potterze ktoś inny, ktoś kto również skradł moje serce - mówiąc dokładniej trzy ktosie. Tak chodzi o Huncwotów (wiem, że ich było czterech, ale Petera nie liczę. Osobiście uśmierciłabym go jak najszybciej!).
Wraz z moją blogową bratnią duszą postanowiłam rozpocząć pisanie o wielkiej trójcy Hogwartu (i Glizdogonie) oraz - a jakże - pannie Evans i innych z pokolenia. Wszystko jest jak na razie w fazie tworzenia, ale już teraz mogę was zaprosić do przeczytania prologu, który pojawił się przed chwilą na blogu.

>>KLIK<<

Do przeczytania, Miśki! 
Vivian         

3 komentarze:

  1. Hej! Mogłabyś wysłać mi zaproszenie na ten nowy blog? Chętnie poczytam o przygodach Huncwotów w Twoim wykonaniu.
    Pozdrawiam
    PS. W Pokoju Życzeń zadałam jedno pytanko

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wszystko gotowe! W fazie tworzenia blog był prywatny i z tego całego zamieszania zapomniało nam się go upublicznić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo iż jest mi smuto że nie ma nowego odcinka to doskonale Cię rozumiem. Mnie też w taką ładną pogodę nie chcę się siedzieć przed laptopem i pisać właściwie to w takie upalne letnie dni mój mózg odmawia współpracy :)
    Na drugiego bloga oczywiście zaraz zajrzę
    Pozdrawiam Dominika ( http://raven-snake.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń